Tržište pred nas postavlja visoke uvjete u pogledu cijena, kvalitete i rokova izvršenja usluga te dobavu proizvoda iz naše ponude, a samim time moramo brzo, stručno i kvalitetno odgovoriti postavljenim zahtjevima.
Dugoročni ciljevi Politike kvalitete i okoliša MARKOJA d.o.o. su sljedeći:
- Potpuno zadovoljstvo kupca u smislu zadovoljenja svih zahtjeva.
- Uska suradnja i razvoj s dobavljačima – partnerstvo u ostvarenju zahtjeva kupca.
- Motiviranje radnika i stalna briga o obrazovanju radnika u cilju poboljšanja kvalitete proizvoda i usluga.
- Stalno poboljšavanje sustava upravljanja kvalitetom i okolišem.
- Upravljati otpadom na principima dobre prakse gospodarenja otpadom.
- Sprječavati onečišćenje okoliša.
- Kontinuirano poboljšavati utjecaj na stanje okoliša.
- Stalno usklađivati poslovanje sa zakonskim zahtjevima.
- Koristiti sve resurse na principima održivog razvoja.
Svi radnici su upoznati s politikom kvalitete i okoliša, oni je prihvaćaju, razumiju i primjenjuju kroz svoje svakodnevne aktivnosti i izvršavanje postavljenih zadaća.
Strategiju i politiku poslovanja podredili smo ostvarenju ovih ciljeva, a sadašnjim i budućim kupcima želimo dati uvjerenje da smo im pouzdan partner kroz našu kvalitetnu uslugu.
Zagreb, 8. listopada 2024.
Direktor Markoja d.o.o.
Dejan Božić