Trajno poboljšavati postojeći sustav upravljanja kvalitetom, okolišem te upravljanja zdravljem i sigurnošću na radu, a kupca postaviti u središte svojih poslovnih poteza i odluka te na taj način voditi računa o kupčevim interesima.
Tržište pred nas postavlja visoke uvjete u pogledu cijena, kvalitete i rokova izvršenja usluga i dobavu proizvoda iz naše ponude, a samim time moramo brzo, stručno i kvalitetno odgovoriti postavljenim zahtjevima.
Dugoročni ciljevi Politike kvalitete okoliša, te upravljanja zdravljem i sigurnošću na radu MARKOJA d.o.o. su:
- Potpuno zadovoljstvo kupca u smislu zadovoljenja svih zahtjeva.
- Uska suradnja i razvoj s dobavljačima – partnerstvo u ostvarenju zahtjeva kupca.
- Motiviranje radnika i stalna briga o obrazovanju radnika u cilju poboljšanja kvalitete proizvoda i usluga.
- Stalno poboljšavanje sustava upravljanja kvalitetom i okolišem.
- Upravljati otpadom na principima dobre prakse gospodarenja otpadom.
- Sprječavati onečišćenje okoliša.
- Kontinuirano poboljšavati utjecaj na stanje okoliša.
- Stalno usklađivati poslovanje sa zakonskim zahtjevima.
- Koristiti sve resurse na principima održivog razvoja.
- Ključni ciljevi zaštite na radu:
- Sprečavanje ozljeda i bolesti: Otkivanje i uklanjanje opasnosti na radnom mjestu kako bi se spriječile ozljede, profesionalne bolesti i drugi zdravstveni problemi povezani s radom
- Stvaranje sigurnog radnog okruženja: Uspostavljanjem radnih uvjeta u kojima su rizici svedeni na minimum, a radnici mogu raditi sigurno i zdravo
- Povećanje produktivnosti: Prevencija zastoja u radu uzrokovanih ozljedama ili bolestima te poboljšanje dobrobiti i motivacije radnika
- Unapređenje zdravlja: Briga o fizičkom i mentalnom zdravlju zaposlenika te sprečavanje dugoročnih zdravstvenih problema koji mogu nastati uslijed posla
- Usklađenost s propisima: Osiguravanje da Markoja d.o.o., radnici te ostale zainteresirane strane poštuju zakonske obveze i standarde zaštite na radu.
Svi radnici su upoznati s politikom kvalitete i okoliša, oni je prihvaćaju, razumiju i primjenjuju kroz svoje svakodnevne aktivnosti i izvršavanje postavljenih zadaća.
Strategiju i politiku poslovanja podredili smo ostvarenju ovih ciljeva, a sadašnjim i budućim kupcima želimo dati uvjerenje da smo im pouzdan partner kroz našu kvalitetnu uslugu.
Zagreb, 20. studenog 2025.
Direktor Markoja d.o.o.
Dejan Božić